Boksignering på Sartor Senter på Sotra, (Libris) kl 12-14 i morgon Laurdag

Om du vil ha ei signert bok av menneskefiskaren Ivar Fjeld, så finn du meg på Libris på Sartor Senter mellom kl. 12 og 14 på Laurdag 12.mai.

Beste helsing Ivar Fjeld

Kategoriar: Uncategorized

2 kommentarar den “Boksignering på Sartor Senter på Sotra, (Libris) kl 12-14 i morgon Laurdag”

  1. februar 14, 2014 kl. 9:44 am #

    Nam nam..Kunne godt satt megned her og spist… Utroligmye digg!! :)..og se5 urotlig fint du hardekket pe5… Virkelig innbydende!Her har jeg malet en gammel kassesom skal fe5 hjul og en skilt pe5 seg! 🙂 Ne5 skal det tf8rkes og se5 gleder jeg meg til i morgen ne5r jeg skal monterehjulene! 🙂 Klarer ikke vente.. Hihi!Ne5 er det kos med beina opp. Ungene har lagt seg og ne5 nyterjeg bare stillheten.. Det er godt det ogse5.Og.. litt blogglesing me5 ogse5 til! ;)Stor klem fra Ida:)

  2. februar 18, 2014 kl. 12:09 pm #

    Furrealz? That’s marvelously good to know.

Legg att eit svar

