7 tankar på “To boktreff på Sotra 4. og 7. august

  1. Hei Ivar!

    Så flott å se deg tilbake! det er en velsignelse å lese det du skriver, broder!

    Jeg må fortelle deg noe morsomt:-) Vi fikk jo ikke sett hverandre da vi var i Norge. Men Gud er god og Han ledet meg på en underfull måte til bøkene dine!!

    Jeg var sammen med tanta mi til siste kveldsmøte til «Evangelisten» sin familieleir på Framnes. Etter det flotte møtet, var det salg av bøker. Dit ville jo jeg:-) Plutselig såg jeg at tanta mi hadde ei kjent bok i hånda. Det var din biografi!!! Gjett om jeg ble glad! Jeg sprang med en gang til der hun hadde funnet den og fikk meg det aller siste eksemplaret!! Og der såg jeg din andre bok om Menneskefiskaren også, som jeg måtte ha! Er ikke Gud god!!:-)

    Det var ikke så lett å få lest bøkene i Norge. Da jeg kom til foreldrene mine måtte mamma lese bøkene. Hun var så begeistra og vil kjøpe biografien din til å gi bort til en gammel arbeidskolleg.Det jeg fikk lest var så spennende og godt, Ivar, at jeg vil absolutt si at alle må ha både den ene og andre boka di! Jeg skal ta meg tid til å lese den grundigere nå når ungene har begynt på skolen igjen og alt er roligere her.

    Kan jeg skrive mail til deg med foreldrene mine sin adresse, eller skal jeg skrive til Margit slik at mamma kan kjøpe den?

    Jeg kommer tilbake her med mer kommentarer nå siden ferien er over og jeg har mer tid.

    Guds rike velsignelse og fred til deg i Jesu navn!

  2. Kjœre Hildegunn

    Shalom, og lovpris Jesus.

    Eg tok bort video-linken.

    Tusen takk for den flotte attmeldinga. Det var flott at du fekk tak i bøkene.

    Du kan sende meg ein epost, så skal eg mor di kan få seg ein kopi eller to.

  3. Hei Ivar

    Hvorfor tok du bort videoen? Kanskje du ikke liker å få videolinker her?Kanskje det er noen rettningslinjer jeg ikke har fått med meg? Nå ble jeg litt usikker… Jeg ønsker bare å gi Jesus ære med sangen og det var en sang utifra Joh. 3.16 .Jeg vet at jeg ikke synger perfekt ennå. Men det var budskapet jeg ville få fram og jeg kan ikke skjønne at det var noe galt med det. Det gjorde meg litt trist….. Sorry hvis jeg har gjort noe feil. Gud kjenner hjertet mitt og det er det viktigste.

  4. Hei Hildegunn

    Det var ikkje eit ynskje om å sensurere deg. Men du skreiv ei melding om at det låg litt ekstra på den. Då eg klikka på linken, så virka den ikkje.

    Legg den gjerne opp ein gong til. Blessings.

Kommenter innlegget